ابطال

دوست گرامی اگر میخواهید سرویس فعلی رو ابطال کنید باید سرویس رزرو شده داشته باشید اگر ندارید ابتدا باید خریداری کنید و بعد از خرید سرویس جدید رزرو میشه
به اینترنت مودم همان خط وصل شده بدون فیلترشکن وارد پنل شوید.
برای ابطال در همان سربرگ گزارش بسته قسمت سرویس های فعال نشده دکمه ای بعنوان ( فعالسازی )باید بزنید اتوماتیک سرویس فعلی رو ابطال و سرویس رزرو شده رو فعال میکنه
بعد از ابطال باید سرویس جدید رو فعال کنید
اگر زمان سرویس و حجم باقیمانده داشته باشید در صورت ابطال سرویس، زمان و حجم باقیمانده ابطال میشود و مبلغی عودت داده نمیشود

131 of 268 people found this helpful.   




Hiweb