ابطال سرویس و خرید بسته جدید

برای مشاهده گزینه «ابطال سرویس فعلی و انتخاب بسته جدید» شما بایستی حتماً از اینترنت همان خط استفاده نمایید؛ بدین‌صورت که پس از وارد شدن به پنل، گزینه «خروج» را انتخاب می‌کنید، سپس با نام کاربری و کلمه عبور مجدداً وارد پنل کاربری می‌شوید، در این صورت این گزینه قابل‌مشاهده خواهد بود.

درصورتی‌که از مدت‌زمان سرویس فعلی شما به هر میزانی، باقی‌مانده است و شما نیاز به تغییر سرویس و یا خرید مجدد همان سرویس فعلی را دارید، می‌توانید گزینه ابطال سرویس و خرید بسته جدید را انتخاب نمایید، اما دقت کنید که با انتخاب این گزینه زمان و حجم سرویس فعلی و همچنین خدمات خریداری‌شده روی آن صفر می‌گردد

.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ابطال سرویس و خرید بسته جدید  می‌توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://hiweb.ir/support/help/training-details/2016/08/17/purchase-tab